Share Musicc Lovers

Share Musicc Chat Box

Suggest Song Here|Chatting|Report Broken Link|

online counter

SHARE MUSICC WIDGET!

Nuffnang Ads

OST Khurafat – Ya Rabbi (Syamsul Yusof ft Dr Anwar Burn & Soul)




Share Musicc


Press ctrl + C to Copy html embedded music code
and ctrl + V to put on your Blog or Website




All Music are property and copyright of their respective owners
All Music are provided for informational and educational purposes only

Lirik Ya Rabbi :
Kadangkala kita lupa, Kadangkala kita leka,
Kadangkala kita buta, Dia, memerhatikan kita.

Sesungguhnya manusia sifatnya pelupa
Walau, disuruh seribu nasihat setiap masa
Hati tetap sukar ditembusi kerna dosa-dosa
menjadi dinding pemisah
Antara aku dan Dia
dulu dalam gelap nikmat dunia
walau lampu lagu rancak
buat ku berdansa bersama mereka yang sebahtera
dalam peluh penuh nista
yah.. yah.. ku terlupa
 log on to : http://sharemusicc.blogspot.com/
*Aku khayal..leka gembira
walau sementara
Kala itu tak terkata
kerna apa..?
log on to : http://sharemusicc.blogspot.com/
kerna aku tiada pegangan nyata
aku hanyut dengan arus dunia
oh! dunia
Aku hanyalah, manusia..yang sering lupa
yang selalu leka..
dengan tipu daya.. Oh! Dunia

Ya Robbi Ya Robbi Ya, Ya Robbi Ya Robbi Ya
Ya Robbi Ya Robbi Ya, Ya Robbi Ya Robbi Ya

ku serahkan segala, terimalah doa ku
Jika kau tanya aku jujurnya..oh mengapa
dunia seperti ahli silap mata
bermain ilusi mengkaburkan minda
semua di depan mata
indah oh! tampaknya, walau hakikat oh! sebaliknya
 log on to : http://sharemusicc.blogspot.com/ 
kitabnya, kalamnya yang dulu ku lupa
ku mula baca walau merangkak seperti kura-kura
kerna ku tahu hanya itu jawapan pada teka silangkata dunia

ulang*

Ku serahkan segala
ku tidak berdaya..terimalah doaku
ku tidak berdaya (Ya Allah Ya tuhanku)
Berikanku cahaya..(ampunilah diriku)
ku tidak bertenaga
Ya Allah Ya tuhanku
tempatkan ku di syurgamu

Ya Robbi Ya Robbi Ya
Ya Robbi Ya Robbi Ya
Ya Robbi Ya Robbi Ya
Ya Robbi Ya Robbi Ya
ku serahkan segala, terimalah doa ku

Dulu bila orang kata, solat itu tiang agama
aku ragui, tapi kini ku pasti..Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...